FAQ
Veelgestelde vragen:

Q: Werkt RGS ook voor particulieren?
A: Ja, in principe wel. Indien het een nieuwe auto betreft gaan we in de meeste gevallen even met de betreffende dealer in overleg om eventueel de levering via de dealer te laten verlopen.

Q: Bekleedt RGS alle auto's?
A: Nee, sommige auto's hebben we niet in ons programma omdat het interieur vanwege technische aspecten niet geschikt is om achteraf te bekleden. Ook bekleden we alleen moderne auto's, dus geen oldtimers.

Q: Blijft de originele bekleding zitten?
A: Nee, wij vervangen in principe de originele bekleding, en monteren onze bekleding op de daarvoor bestemde bevestigingen. Op sommige delen blijft echter de stof zitten als ondergrond voor te verlijmen delen zoals deurpanelen.

Q: Wat is de levertijd?
A: We hebben in principe 2 levertijden die langs elkaar lopen: de productie van het leder en de inbouw in de auto. De productie van Uw interieur (snijden/stikken) duurt gemiddeld tussen 5-8 werkdagen. De wachttijd in de werkplaats is doorgaans 2-3 weken. Als we bij nieuwe auto's goede info van de dealer krijgen vervalt deze levertijd omdat we tijdens de levertijd van de auto onze werkzaamheden al vooruit plannen.

Q: Is mijn auto veilig bij RGS?
A: Onze werkplaatsen zijn volledig beveiligd volgens de eisen die onze verzekeraar stelt. Dit omvat electronische en bouwkundige beveiligingen, afgesloten terreinen, gecertificeerde kluizen etc. Onze verzekeringen zijn gelijk aan die van een autobedrijf, en omvatten tevens aansprakelijkheid ten aanzien van onze werkzaamheden.



Mic-Media